marian keyes
06.07.2014
bu zamana kadar okuduğum en kötü marian keyes kitabıydı..Allahtan yazarın kitaplarını okumaya bu kitaptan başlamamışım..yoksa kesinlikle yüzüne bakmazdım.. :(
Baskı: Tarot ve Çikolata