İntikam Ateşi (Ateş, #3)
İntikam Ateşi (Ateş, #3)

karen marie moning

N
nrchn

14.06.2014

7/10

Yeter artık yaa tamam güzel bi seri ama bu kitaba kadar hiç aksiyon yok bi aşk macerası yok .barrrons zaten hiç kendini gostermedi ne taraftan olduğu belli değil 3 kitap oldu hala bazı şeyleri söylemiyor .azcik bizi meraklandırıp okuma hevesi bırakmıyor yani...

Baskı: İntikam Ateşi (Ateş, #3)