
İntikam Ateşi (Ateş, #3)
karen marie moning
7/10
Yeter artık yaa tamam güzel bi seri ama bu kitaba kadar hiç aksiyon yok bi aşk macerası yok .barrrons zaten hiç kendini gostermedi ne taraftan olduğu belli değil 3 kitap oldu hala bazı şeyleri söylemiyor .azcik bizi meraklandırıp okuma hevesi bırakmıyor yani...
Baskı: İntikam Ateşi (Ateş, #3)