N
NightMare

19.02.2015

9/10

İlk okumama göre gayet akıcıydı. Fantastik edebiyatın üstadına söyleyecek pek sözüm yok zaten. Çok güzeldi.

Baskı: Yüzük Kardeşliği (Yüzüklerin Efendisi, #1)