E
EBusraAy

29.06.2014

10/10

Kitap bir yandan hastanede gelişen olayları anlatırken bir yandan da geçmişinden anıları anlatıyor. Mia'nın öylesine güzel ve neşeli bir hayati bir günde mahvoluyor. Bazı sahneleri okurken gözlerim bile doldu... http://kitaplarinsenfonisi.blogspot.com.tr/2014/06/eger-yasarsam-gayle-forman-kitap-tantm.html

Baskı: Eğer Yaşarsam (If I Stay, #1)