jean christophe grangé
11.09.2014
Yazarla ilk tanışmam. Son 30 sayfaya kadar her şey güzel gitmişti. Kullanılan hayali ve varsa gerçek ögeler hoşuma gitmişti. Fakat sonunu güzel bitirememiş yazar. Çok abartı ve saçma olmuş. Daha farklı bir bitiş bekliyordum açıkçası.
Baskı: Taş Meclisi