R
RanaSisikoglu

02.07.2014

10/10

Bu kitaba X-man benzeri olduğu için başlamıştım harika bir kitaptı yazarın üslubunu çok beğendim. Çok romantik bir kitaptı aşk üçgenlerini pek sevmesemde bu kitapta ilgimi çekti.

Baskı: Bana Dokunma (Bana Dokunma, #1)