S
Sleepingforest

06.02.2014

4/10

Belki çocukluğumda okusam daha çok severdim dediğim bir kitap. Ama bütün kitabı bir kenara bırakırsak sadece finaliyle bile aklıma çok kötü kazındı. Öyle sonlara tahammül edebildiğim yaşı geçmişim sanırım.

Baskı: Uğursuz Bir Şey Geliyor Bu Yana