G
ggülçin

06.07.2014

6/10

İlk kitaba kıyasla daha az sevdim.Çünkü America'nın yaşadığı kafa karışıklıkları çok fazla canımı sıktı,sinir oldum!

Baskı: Elit (The Selection, #2)