
Kitab-ı Aşk
iskender pala
9/10
O kadar güzel anlatmış ki "Aşk"ı İskender Pala insanın aşık olası geliyor bu kitabı okuyunca.Çeşitl üstadlardan beyitlerlede taçlandırmış kitabı.Kalemsiz okunmayacak bir kitap.Öyle naif,samimi cümleler kurmuş ki yazar,cümlelerin altını çiz çiz bitiremedim. :) Nacizane tavsiyem okurken;Yiruma,Göksel baktagir,İncesaz dinleyin.Kitabın büyüsünde kaybolacaksınız..vessealam..
Baskı: Kitab-ı Aşk