
İsyan (Eşleşme, #3)
ally condie
8/10
Biraz benden de kaynaklı olarak okuması uzun sürdü. Kitabı okurken karakterlere 'ulan yoksa hain sen misin?' demekten kendimi alamadığım zamanlar oldu :) Bitmesi için çok uğraştım. Değişik bilgiler edindim, farklı bir bakış açısı kazandım. Okuduğum için kesinlikle pişman değilim...
Baskı: İsyan (Eşleşme, #3)