
markus zusak
27.12.2013
Yazarın bu kitabını okuduğumda hayal kırıklığına uğradığımı itiraf etmeliyim. Kitap hırsızı ve Hiç Kimse Sıradan Değildir'in yanında o kadar sönük ve o kadar öylesine yazılmış ki onları yazan nasıl olur da bunu yazabilmiş diye düşündürüyor insanı.Gerçekten! Ya o iki kitap tesadüftü ya da bu kitap gerçekten öylesine yazılmıştı. Yine de okunabilir bir kitap. Bazı kitaplar o kadar sıkıcı oluyor ki ileriki bölümlerde düzeleceğini bilen ve okumayı çok seven ben bile sıkılıyorum ama Allah'tan bu kitapta o olmadı. Yani bu anlamda benden 5 puan aldı. Ve son bir şey daha! Yanlış hatırlamıyorsam İt Dalaşı diye bir kitabı daha vardı. Şimdi, onu almak istiyorum ama korkuyorum açıkçası sizce almalı mıyım?
Baskı: Köpek Düşleri (Wolfe Brothers #1)