duygu asena
12.02.2015
Çok beğenilmiş ama bana göre hayalkırıklığı oldu,bu kadar sevilen bir yazar kadın sorununu sadece cinsellikle değerlendirmiş gibi.fazla abartı var ayrıca..derinlik yok yüzeysel bakış açısı bol seks.grinin elli tonundan pek farklı değil.
Baskı: Kahramanlar Hep Erkek