teresa medeiros
11.07.2014
Çok beğendiğimi söyleyememem,bir türlü olayları hissedemedim gibi .Anlatım mı, konu mu bilemedim,ama biraz yavan geldiği kesin.
Baskı: Unutulmaz Öpücük (Fairleigh Sisters #1)