sandi lynn
12.07.2014
Yazara çok kızgınım,bu kadar güzel bir konu bulmuş ama kurgusunu yapamamış ya pes yani.Okudum,akıcıydı da ama bana biraz sığ geldi,daha iyi yazabilirmiş bence...
Baskı: Daima Aşk (Forever Trilogy, #1)