K
karaseyda

12.07.2014

5/10

Yazara çok kızgınım,bu kadar güzel bir konu bulmuş ama kurgusunu yapamamış ya pes yani.Okudum,akıcıydı da ama bana biraz sığ geldi,daha iyi yazabilirmiş bence...

Baskı: Daima Aşk (Forever Trilogy, #1)