sarra manning
12.07.2014
Bence çok güzel bir kitaptı,okurken hem eğlendim hem üzüldüm,kadın kahramanın bu kadar kompleksli olması üzücüydü.Çevirmen de çok iyi iş çıkarmıştı söylemeden geçemicem,okumaya değer kitaplardan
Baskı: Aşk Kaç Beden