susan mallery
13.07.2014
bir seriyi daha bitirdim... hem hüzünlü hemde mutluyum :) yazarı ve bu seriyi çok sevdim... bu kitapta diğer üç kitap kadar keyifliydi... tavsiye ederim okuyun :)
Baskı: Aşkın Peşinde (Lone Stars Sisters #4)