beyazıt akman
08.01.2018
Çok güzeldi.. özellikle kitabın sonunda yaptığı çalışmaları ve hangi olayların bire bir aynı olduğunu açıklaması kitaba güzel bir nokta koydu ve hoş bir hissiyatla kitabı kapattım..
Baskı: Osman - İkinci Kitap: Savaş (İmparatorluk, #3)