ipek ongun
19.07.2014
8 kitap arasında en çok göz yaşı akıttığım kitap diyebilirim. Tek kelime ile HA-Rİ-KA :)
Baskı: Günler Akıp Giderken (Bir Genç Kızın Gizli Defteri, #8)