ataol behramoğlu
19.07.2014
Kitaptan en beğendiğim 2 şiir; http://vinceverbatim.tumblr.com/post/92125933207/anahtar-deligi http://vinceverbatim.tumblr.com/post/92222748192/bu-adam
Baskı: Latin Amerika Şiirleri Antolojisi