X
xtina

18.08.2017

10/10

Okuduğum en güzel dünyalardan biriydi. Serinin devamı gelebilir, diğer evrenlere açık bir kapı bırakılmış ama bana kalırsa gelmemeli. Zuze ve Mik'i anlatan bir Novella'da varmış sanırım. Çevrilir mi emin değilim ama ikisini okumak inanılmaz eğlenceli olurdu. Temposu yazar tarafından ayarlanan bir film gibiydi de diyebilirim ve gerçekten okunmaya değerdi.

Baskı: Tanrı ve Canavarların Düşleri (Duman ve Kemiğin Kızı, #3)