A
aycndgn

27.07.2014

7/10

Açıkçası ilk 2-3 öyküyü pek beğenmedim. Çok büyük beklentilerle aldırdı arkadaşlarım bana sanırım ondan biraz böyle oldu. Her neyse ilk 2-3 öyküyü kendimi zorlayarak ilerlettim. Ama sonrasında kitap kendiliğinden gitmeye başladı. Başlarda sarmadı beni bırakayım derseniz diye söylüyorum devam ettirin kesinlikle. Çok güzel öyküler var. Hele son öykü...

Baskı: Parasız Yatılı