adam silvera
05.09.2017
Oldukça depresif bir kitaptı ama verdiği anafikir güzel işlenmişti. http://oldgirlsontheblog.blogspot.com.tr/2017/09/bir-sibel-den-bir-gul-den-orta-seker.html
Baskı: Az Biraz Mutlu