D
denizeliklim

23.07.2014

9/10

Okuduğum en iyi kitaplardan biriydi.Müthiş bir kurgu müthiş bir hayal gücü.kitabın su gibi akmasına ve kusursuz ilerleyişine hayran kalmıştım.ama maalesef serinin 3.ve son kitabı piyasada yokmuş yani biraz havada kaldı sanki herşey

Baskı: Yedi Kartal Efsanesi: Zülfikâr'ın Hükmü