K
kitapayraci

10.08.2012

10/10

Soluksuz okudum diyebilirim . Çook güzeldi . Yazarın çok akıcı bir dili var . Roman zaten hemen kendine bağlıyor . Mutlaka okumayan varsa okusun ! :)

Baskı: Gölge Hırsızı