C
cglctn

24.07.2014

8/10

Okuduğum ilk Ahmet Ümit romanı.. Otobüste giderken yanımda oturan kızın elinde görüp hadi be o da ne anlarmış Alevilikten de kitap yazmış dediğim, olaydan ve kitaptan olağanüstü zevk alamasam da bir Alevi olarak Alevilik ritüelleri hakkında ailemin öğrettiğinden daha çok şey öğreten kitap.. O yüzden bende yeri özeldir..

Baskı: Bir Ses Böler Geceyi