
Sonsuza Dek (The Selection, #3)
kiera cass
I
I was a Cullen
24.07.2014
7/10
Öncelikle kusura bakmayın bir süredir vikitap kullanımını bırakmıştım. Neyse ki yeniden başlamaya karar verdim =) Kitaba gelecek olursak açıkçası uzuuuun zamandır merakla beklediğim bir kitaptı. Dolayısıyla kitabın çıkmasıyla kütüphanemde yerini alması bir oldu=) Kısaca değerlendirmem gerekirse hala serinin en iyi kitabının ilk kitap yani "Beni Seç" olduğunu düşünüyorum. Ama en azından bu kitapta Elit'dekinin aksine Amerika ne istediğini biliyordu. Bu da bir gelişmedir diyorum =) Hepinize iyi okumalar...
Baskı: Sonsuza Dek (The Selection, #3)