O
Only

14.01.2014

8/10

Oldukça beğendim. Nüktedan bir anlatımı vardı. Kitapları genelde öyle ama bunda daha fazlaydı. Sanki Quinn dönem kitabının komedisini yazabilirim diye iddiaya girmiş :D Arada dertsiz tasasız kitaplar güzel gidiyor. Ne o öyle hep odun hep odun. Bir kere de başında evlenmeyi kafaya koysun :D Yalnız o düşes çok fenaydı. İnsan yazarken bile nefret eder. Şimdi 2. kitabı bekle dur. Nasılsa o çıkana kadar bu kitabı da unuturum oh ne güzel :(

Baskı: Kayıp Dük (Two Dukes of Wyndham #1)