
Tanrıçanın Savaşı (Tanrıça, #2)
aimee carter
G
Goldenlibrary
03.08.2014
8/10
Kitabın anlatımının ilk kitaptaki gibi akıcı olduğunu söyleyerek yorumuma başlıyorum. Ama kitap boyunca baş karakterimizin çektiği acılar, yaşadığı hayal kırıklıkları, ihanetler, zorlu mücadeleler okuma şevkimi biraz kırdı. Yani kitabın % 98'i falan mutsuz, yıkılmış bir halde geçiyor ve Kate'in yaşadıkları sizi çok etkiliyor. Geri kalan %2'lik kısmın kitabın yaşattığı sıkıntı ve stresi geçirmemesinin yanında kitabın sonunda keşke o mutlu sayfaları yaşamasaymış diyorsunuz. Ve kitap hiç beklemediğiniz bir şekilde sonlanıyor. Bitirdiğimde hemen serinin son kitabını elime aldım. Umarım Kate sonunda mutluluğu yakalar :(
Baskı: Tanrıçanın Savaşı (Tanrıça, #2)