becca fitzpatrick
17.02.2015
Aslında güzel kitaptı beğendim okunabilir ama efsane etkilenmedim ben. yani 1. sefer okunur ama 2.'ye kalkışmam. Akıcı dili de güzeldi ama benim favorilerim arasında değil
Baskı: Fısıltı (Fısıltı, #1)