
Beni Seç (The Selection, #1)
kiera cass
7/10
Her ne kadar şu aşk üçlemelerinden pek hoşlanmasam da umutla devamını getireceğim serinin. Okuyucuyu sıkmayan, her sayfasını merak içerisinde okuyabileceğiniz bir kitap. Özellikle distopya tarzı severlere öneririm. http://kitaplarinsenfonisi.blogspot.com.tr/2014/04/beni-sec-kiera-cass-kitap-tantm-yorum.html
Baskı: Beni Seç (The Selection, #1)