Hamlet
Hamlet

william shakespeare

K
kavurma

06.08.2014

8/10

Okurken çok eğlendim,güzel kitaptı kitabın sonu ve yer yer görülen saçmalıklar dışında hiçbir eksiği yoktu bence keyifliydi.

Baskı: Hamlet