B
betfln

18.02.2015

2/10

Biraz saçma geldi, romantik kitap diye başlanmış da sonradan fantastiğe çevrilmeye çalışılmış gibi. Çoğu yer o kadar ciddiyetle yazılmış o kadar iyi olduğuna inanılmış ki güldürdü beni, sevemedim.

Baskı: Sen Benim Diğer Yarımsın