karen hawkins
13.08.2014
Yazarın ilk olarak sen kimseyi sevemezsin kitabını okumuş ve bayılmıştım.O kitabın ardından bunu okuyunca hayal kırıklığına uğradım.Sırf kitabın bazı bölümlerini sevdiğim için 7 verdim.Bence okumak istiyorsanız beklentinizi düşürün.
Baskı: Aşkına Talibim