B
bste

13.08.2014

8/10

Twinning kardeşler kesinlikle çok eğlenceliydi. Bu kitapta sadece bir kardeşin değil dördünün de hikayesini de var ve boş zamanlarda okunabilecek keyifli bir kitaptı..Ama sonuna kesinlikle bayıldım :)

Baskı: Aradığım Sensin (Regencies #2)