P
pinar yeşil

20.08.2014

9/10

yazarın ilk okuduğum kitabı.ve de son olmayacak.denemelerin dili su gibi akıp giderken, sizde idrakin,anlamanın mecralarında yüzüyorsunuz boğulmadan.gördüklerini, izlenimlerini, gezdiği yerleri ve düşüncelerini aktarırken o kadar farklı noktalara değiniyor ki iyi ki okumuşum dedim.hatta burada çizdiğim satırları paylaşacaktım ama vazgeçtim.hepsini okuyun; ortak paylaşım bu olsun ;)

Baskı: Gecenin İkinci Rüyası