6/10

Biraz yavaş ilerleyen bir kitaptı. Sanırım büyük beklentiyle okudum. Bir de çeviriden midir yazarın anlatımından mıdır bilemiyorum bazı yerleri anlamakta güçlük çektim.

Baskı: Delirtici Düşlerin Dexteri