
Biri Sır mı Dedi?
victoria dahl
8/10
4 yıldız verdim ama çeviriden şikayetçiyim!!! çeviri düzgün olsa belki de puanlıktı ama bilemeyeceğiz tabi... çevirmen argo deyimleri olduğu gibi çevirmiş amma Türkçe de bir anlam ifade etmemiş.... anlaşımayan anlamsız cümleler vardı... yayınevlerinden KİTAPLARA DAHA FAZLA ÖZEN İSTİYORUM!!!!!!
Baskı: Biri Sır mı Dedi?