N
nurctlbs

20.08.2014

7/10

Serinin ilk kitabı olduğundan diğerlerine, özellikle son kitaba göre gölgede kalıyor bence. Ama eğlenceliydi. Çabucak okunup bitti. Dimağımızda hoş bir tat bıraktı.

Baskı: Yakut Kırmızı (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer, #1)