kerstin gier
20.08.2014
Serinin ilk kitabı olduğundan diğerlerine, özellikle son kitaba göre gölgede kalıyor bence. Ama eğlenceliydi. Çabucak okunup bitti. Dimağımızda hoş bir tat bıraktı.
Baskı: Yakut Kırmızı (Aşk Tüm Zamanların İçinden Geçer, #1)