E
Elendil_XX

26.06.2013

7/10

Hayal kırıklığı. Bu kitabı o kadar beklememe rağmen, özellikle 3. kitap'ta yaşadığım heyecan, gerilim ve akıcılığın zerresini yaşamadım.Başından itibaren bir türlü ilgi çekici olamadı, konusu aşırı derecede karman çorman geldi bana bilmiyorum.Bu kez Jim Butcher fazla uçmuş gibi, yaz kraliçeleri, kış kraliçeleri falan zorlama olmuş bayağı. Kitapta ki müthiş göndermelerin hatırına notumu 7 verebilirim. (Kitabın editasyonu çok iyi olmuş bu arada söylemeden geçemeyeceğim!.)

Baskı: Yaz Şövalyesi (Dresden Files, #4)