L
LadyMaria

31.08.2014

9/10

En sevdiğim İskoç serilerinden :D Ama maalesef her güzel şeyin bir sonu var ve bu seride bitti.Okumamış olanlara tavsiye ederim.Oldukça akıcı ve güzel zaman geçirebileceğiniz nadir kitaplardan biri :D

Baskı: Asla Bir İskoçyalı Sevme (The Mccabe Trilogy #3)