M
mervekorcum

13.12.2013

9/10

Ne ağlamıştım okurken . Yalan yok yazar çok iyi edebi bi üsluba filan sahip değil sürükleyici bile değil bazen ama bu da onun hikayesi değil 'Dewey'in biyografisi ' . Gerçekten güzel bi hayat hikayesi . Bu kitabı okumak için elime her aldığımda kedimi de kucağıma alırdım cok güzel bi duyguydu . .)

Baskı: Dewey: Dünyanın Kalbine Dokunan Kütüphane Kedisi