M
mervekorcum
13.12.2013
9/10
Ne ağlamıştım okurken . Yalan yok yazar çok iyi edebi bi üsluba filan sahip değil sürükleyici bile değil bazen ama bu da onun hikayesi değil 'Dewey'in biyografisi ' . Gerçekten güzel bi hayat hikayesi . Bu kitabı okumak için elime her aldığımda kedimi de kucağıma alırdım cok güzel bi duyguydu . .)
Baskı: Dewey: Dünyanın Kalbine Dokunan Kütüphane Kedisi
