sunay akın
04.03.2013
Keyifle okudum. Anlatım, üslup çok keyif verici ve yazılanlar, vurgu yapılan noktalar bazen gülümsetiyor, bazende, hmmm, dedirtiyor. Tavsiye ederim.
Baskı: Ayçöreği ve Denizyıldızı