Sadist
Sadist

stephen king

S
saglamseyma

22.04.2011

10/10

Stephen King'in en güzel kitaplarında biriydi. Bir Stephen King hayranı olarak, King'in kitaplarını okumamış birine ilk önerdiğim kitaptır. Gerçekten çok hoş.

Baskı: Sadist