A
Aylinn

29.08.2014

4/10

Bana seriyi bıraktıran kitap. Sırf sonunu merak ettiğim için alıyordum zaten son 2-3 kitabı. Bu kitapla da Gece Evi benim için bitti. Sonu çok saçmaydı. Yazarın seriyi daha sakız gibi uzatmayı planladığı çok belliydi.

Baskı: Baştan Çıkarılmış (Gece Evi, #6)