O
ordoabchao

02.09.2014

3/10

Çok anlamsız, amaçsı bir kitap olmuş bence. Hayatında ilk kez gerilim okuyan birini bile tatmin edeceğini sanmıyorum. Kaldı ki ben psikolojik gerilim/korku kitaplarıyla yatıp kalkarım. Dişimin kovuğuna bile gelmez :D

Baskı: Ne Düşündüğünü Biliyorum