I
inci16

02.06.2013

6/10

evet kitabı bir günde bitirdim ama o kadar da sürükleyici ve güzel olduğunu söyleyemeyeceğim maalesef ama kötüde değildi yinede diğer paranormal -fantastik serilere göre mesela obsidiyen yada melez sözleşmeleri ne göre vasat kalıyor deneblir yinede eh işte güzeldi idare eder bence:)

Baskı: Paranormal (Paranormal, #1)