Ölüm Dansı
Ölüm Dansı

trevanian (rodney william whitaker)

S
Sof!

16.10.2014

5/10

Trevanian'ın okuduğum en kötü kitabıydı desem yanlış olmaz sanırım.. Ayrı ayrı hikayelerin anlatıldığı bu kitap bana oldukça sıkıcı geldi, günlerce elimde süründü.. Düzeltme: Bu kitap trevanian tarafından yazılmamış olup, sadece editörlüğü yapılmış.. Ama bence yapmasaymış iyiymiş..

Baskı: Ölüm Dansı