P
pikofarad

06.05.2013

7/10

Çok eğlenceli olduğunu düşündüğüm bir kitap. Kitapta yabancı şahsiyetler Türk olsaydı nasıl olurdu? konusu üzerine çok güzel ve eğlenceli yazılar var.

Baskı: 40'ının da Kulpu Kırık 40 Türk