ahmet şerif izgören
06.05.2013
Çok eğlenceli olduğunu düşündüğüm bir kitap. Kitapta yabancı şahsiyetler Türk olsaydı nasıl olurdu? konusu üzerine çok güzel ve eğlenceli yazılar var.
Baskı: 40'ının da Kulpu Kırık 40 Türk