
Bozkurt
h. c. armstrong
10/10
Her ne kadar kitabın yazılış amacı Atatürk'ü yıpratmak olsa da; ben okudukça daha fazla hayranı oldum. Zira satır aralarına gizlenmiş haset, yenilginin dayanılmaz ağırlığına binaen oluşmuş eziklik yazarı o kadar ele vermiş ki, kısaca keyif aldım:) Bugün hala tüm dünya üzerinde sonsuz bir saygı ile bahsedilen Gazi Paşamla her satırda bir kez daha onur duydum... Kitaba ortalama not verme sebebim ise tamamen yazılışındaki niyetten ötürü 5 puan kırmamdır...;) Düzeltme; puanı 10 yaptım:)
Baskı: Bozkurt