
Sorun Bendeymiş
pinkfreud
10/10
Ilk kitabin devami niteliginde,iliskilerin neden yiprandigini,askin zamanlar aliskanliga ve aliskanliktan da nasil sogukluga donusebilecegini ve butun bunlar yasanirken de hic kimsenin bu durumu fark edemeyecegini cok hos bir dille anlatmis Pinkfroud. Cok begendim
Baskı: Sorun Bendeymiş